Povestea despre chip scoop

Povestea despre Chip Scoop

După divorțul părinților, am trăit cu tatăl meu de mai mulți ani. Aproape că nu vedem. El vine cu o muncă de noapte, trebuie să merg la școală. Când mă întorc, tata se întoarce. Singura zi pe care o petrecem împreună este duminică și nu este întotdeauna.

Într-o astfel de duminică dimineață, acum 5-6 ani (am studiat apoi în liceu), am mers la pădure, care se află la 10-15 km de orașul nostru. În apropiere era un iaz mic, unde este plin de pește care se strecură peste apă. Prin urmare, a fost posibil nu numai să deduceți diferiți palete de pădure și să prindeți pește la cină.

Într-adevăr, deja plictisit pentru a efectua în fiecare weekend. Dar observând cum a iubit tatăl său să se odihnească acolo, sunt încântat să călătoresc pentru o călătorie. Totul sa întâmplat ca întotdeauna previzibil. La început am trecut printr-o cale de colibă, am vorbit despre cum a avut loc săptămâna săptămâna. A adunat un coș de ciuperci aproape complet și o pungă mică BlackBerry.

Tocmai a abordat rezervorul, tata a început deja să personalizeze tija de pescuit. Am luat un brand de data asta cu tine pentru a încerca o nouă rețetă de pește pe un incendiu. Nu știu cum să mă adun să uite cărbuni. Trebuia să caut o crenguță.

Adunând ramurile, deja trimise la iaz, dar cineva mi-a bătut picioarele și totul a fost turnat din mâini. Când am căzut, am văzut o vulpe alergătoare. Ridicarea pălăriei, a observat pasărea rănită, a fost un pantof. El a fost deteriorat de corpul în sine și de ambele aripi. Probabil, Red Predator a trecut după mine cu pradă în dinți.

Nu acordă atenție ramurilor împrăștiate, a avut grijă de pui și a fugit la părinte. Strigătul lui la distras, așa că captura a izbucnit cu cârligul. La început, tatăl nu a fost încântat de o astfel de descoperire, deoarece conceptul nu a avut ce să facă cu ea, cum să tratezi. Dar apoi a pliat tija de pescuit și a ordonat să se adune acasă.

La sosire a găsit imediat un bandaj și legea legată. Schegol foarte slăbit, în mod constant situată, aproape niciodată nu sa mutat. Frica că nu va supraviețui. Câteva zile mai târziu, un nou rezident a început să intre în casă și chiar să cânte.

I-am sunat cipul, sincer nu știu de ce. M-am uitat la el și am vrut să dau un animal de companie. A fost interesant să observați când a răzuit pe podea sau mobilier. Odată, când tatăl a rămas la locul de muncă. Două zile, noul meu tovarăș a dispărut. Sparge tot apartamentul, am strigat mult timp. După multe ore de căutări, am văzut cum cipul, hrănirea, iese din sub frigider. Nu a existat nici o limită a bucuriei.

2 luni a trecut, pasărea noastră sa recuperat în cele din urmă, începând să zboare din cameră în cameră. Când tocmai am adus o casă junk, atunci ați colectat informații despre această pasăre. În plus față de detaliile îngrijirii sale, a fost posibil să ne amintim că această specie este ușor de îmblânzit. Cu toate acestea, el nu ar trebui să se întoarcă la voință după aceea, deoarece creatura mică nu mai poate fi adaptată în condiții naturale. Cipul este cu adevărat folosit pentru noi și a devenit membru preferat de familie.